cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Unable to Process Transaction MasterCard

syld
Great Neighbour / Super Voisin

Unable to Process Transaction
Sorry, your credit card transaction was denied by your card issuer, so this purchase could not be completed. Your credit card has not been charged. Please contact your card issuer for more information.

 

Bonjour,

Je suis dans l' impossibilite d'effectuer un paiement avec mastercard sur public mobile.

le systeme fonctionnait bien le mois passe (avril 2019) avec cette dite carte mastercard.

 

j'ai essaye en francais, en anglais et le resultat est le meme.

 

???

 

 

 

 

4 REPLIES 4

syld
Great Neighbour / Super Voisin

bonjour,

 

j' ai enregistre ma carte de credit comme paiement et

effectue le paiement en selectionnant cette carte.

le paiement a ete accepte.

 

en gros,

 

si j'effectue le paiement en entrant les donnees de ma carte, ca ne fonctionne pas.

si j' enregistre ma carte de credit et j'effectue le paiement, ca fonctionne.

 

surement un probleme dans le script de cette page de validation de la carte de credit.

 

au moins ca fonctionne

 

 

 

 

 

Lieux
Oracle
Oracle

@syld  a écrit :

Unable to Process Transaction
Sorry, your credit card transaction was denied by your card issuer, so this purchase could not be completed. Your credit card has not been charged. Please contact your card issuer for more information.

 

Bonjour,

Je suis dans l' impossibilite d'effectuer un paiement avec mastercard sur public mobile.

le systeme fonctionnait bien le mois passe (avril 2019) avec cette dite carte mastercard.

 

j'ai essaye en francais, en anglais et le resultat est le meme.

 

???

 

 

 

 


C'est effectivement étrange que cela fonctionnait le mois passé et plus maintenant...êtes-vous sûr que la date d' expiration de votre carte de crédit n'a pas changée? Si non alors essayez ce que lon vous a proposé plus bas ou avec le 611 si les informations sur votre carte enregistrée sont toujours les bonnes.

will13am
Oracle
Oracle

@syld , when this failure occurs, some customers are able to overcome the problem by clearing browser cache or using incognito mode and trying again.  When entering the address, do not enter anything in the apartment number field, truncate street name suffixes such as directional information if the length is too long, no space in the postal code.  If all else fails, seek moderator team assistance.  The moderator team can be reached via private message using this link.  Please include a detailed description of the issue and the required resolution. This will speed up problem resolution significantly. Refer to the following knowledge base link for additional information on contacting the moderator team.

Anonymous
Not applicable

 @syld 

Make sure the address you enter is exactly like the billing address of the credit card.

Don't use the unit # field.

6 characters for postal code: either no space or drop the last #

It's possible that even the name has to match the credit card.

Need Help? Let's chat.