cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
Highlighted
Good Citizen / Bon Citoyen

Can't renew my account

Can't renew my account and I keep putting money in my account which I can't afford and they still won't let me use it to pay my plan

Highlighted
Good Citizen / Bon Citoyen

Re: Frustrated

I'm frustrated myself. They cancelled my plan 1 day before I expired which is not so bad but then I've been working on it for hours tried $70 in my account to pay for my next month of $50 and I can't do it any which way and then I put another $50 for figuring maybe my card would do it I can't afford that and I still can't get on they won't let me pay for my plan I'm not putting any more money on my account

Highlighted
Model Citizen / Citoyen Modèle

Re: Can't renew my account

@D0pey911 Is your renewal today? If it says expired but plan works, ignored the screen messages.  Do you have at least the amount of plan fee in balance?

Highlighted
Model Citizen / Citoyen Modèle

Re: Frustrated

@D0pey911 Plans don't end 1 day early. They're 30 days long, so the date changes.

Highlighted
Good Citizen / Bon Citoyen

Re: Can't renew my account

I have triple the amount of my plan I got $150 in there and I had it in two days before I've been trying to do this for a day and a half and they canceled my plan I day early.and now the moderator they want to do it for themselves using my card again take it out of my account man

Highlighted
Good Citizen / Bon Citoyen

Re: Frustrated

Okay I'm not that simple I know the date and tells you the date of your renewal and they cut me off a day earlier instead I had $70 in my account I put $50 in twice since then it's a $50 plan and just can't use it to redo it for some **bleep**ing reason or for some reason sorry about the sweater

Highlighted
Mayor / Maire

Re: Frustrated

@D0pey911 

Ok take a deep breath and we can work this out together. Just answer a couple questions so i understand exactly what's going on. So you have added funds and you now have a balance of $150? You have no service? Does your account say suspended? You've added funds but the system won't take your funds and pay for your service plan of $50?

Highlighted
Good Citizen / Bon Citoyen

Re: Frustrated

No it doesn't say suspended it says expired and yeah I know it won't take my funds it just wants to keep taking my 50 bucks off my bank account debit card

Highlighted
Good Citizen / Bon Citoyen

Re: Frustrated

Like it's putting the money in my account but it's not like it's stealing it it's just not letting me use it

Highlighted
Mayor / Maire

Re: Frustrated

@D0pey911 

Ok leave it alone. You're in the middle of your renewal. Everybody's account says expired at this stage of renewal. As long as you have service your ok.

Need Help? Let's chat.