cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

ACTIVATION IN STORE: WALMART

N1COLAS
Good Citizen / Bon Citoyen

Bonjour,

je viens tout juste de m'acheter un forfait Public mobile auprès d'un associé Walmart.

Eh bien ce fut simple et rapide. On a créé un forfait sur mesure et on a préparé le cellulaire et finaliser le tout en moins de 10 minutes.

Je recommande chaudement !

En plus Walmart ne facture pas la puce d'activation, un 10$ d'économie bienvenu.

 

Good to know: régulièrement Walmart fait des promos de 24h pendant laquelle il offre une carte kdo de 20$ lors de l'activation d'une nouvelle ligne.

Pour etre a l'affut des prochaines promos, consultez le site MobileSyrup. Qui donne à chaque semaine les bon plans et les ventes flashs des fournisseurs comme Public Mobile.

 

Si vous tentez l'aventure et n'avez pas d'ami référent, et bien pensez à moi et renseigner le numéro suivant 43 89 32 36 18 dans la case ami .

 

ATTENTION : JE NE SUIS PAS UN MODERATEUR.

2 REPLIES 2

mpcdesign
Mayor / Maire

In English:

 

Hello, I just bought a Mobile Public plan from a Walmart partner. Well it was simple and fast. We created a custom package and we prepared the cell and finalize everything in less than 10 minutes. I highly recommend! In addition Walmart does not charge the activation chip, a $ 10 economy welcome.

Good to know: Walmart regularly makes 24h specials during which it offers a $ 20 kdo card when activating a new line. To be on the lookout for upcoming promos, visit MobileSyrup. Which gives weekly good deals and flash sales from suppliers like Public Mobile.   If you try the adventure and do not have a friend reference, well think of me and fill in the following number ###### in the friend box.
CAUTION: I AM NOT A MODERATOR.

CAUTION: I AM NOT A MODERATOR.
Welcome. You should not post any private information in this open forum. You should modify your message by clicking on the 3 points in the upper right corner of your message.

Anonymous
Not applicable

@N1COLAS wrote:

 

Si vous tentez l'aventure et n'avez pas d'ami référent, et bien pensez à moi et renseigner le numéro suivant xx xx xx xx xx dans la case ami .

 


Google Translated:

Bienvenue.

Vous ne devriez pas publier d'informations privées dans ce forum ouvert. Vous devriez modifier votre message en cliquant sur les 3 points dans le coin supérieur droit de votre message.

Need Help? Let's chat.