cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Reply
Oracle

Re: Community Technical Issues

@David_J I am not getting the quote notification anymore. I am not sure if it is just me.

New Here? - Check out Knowledge Base Articles to learn more about Public Mobile.

Good Citizen / Bon Citoyen

bonjour  je vous ecrit car vous me niaiser ou koi bon je vous donne mon numero de carte de credit master-card ----------- la date dex est 11-21 le 11novembre2021 le code a trois chiffre est ===== mon pin pour guichet est ]]]]]]]]] svp ne pas le dire a personne car ses tres confidentiel si vous vouler mon nom complet ecriver moi jai une limite de credit de 50.000$svp ne pas abuser seulement par mois merci public-mobile...de jonathan .pinchaud%

Oracle

@quebec12345

This is a public forum.  Please remove your Credit card info ASAP.  Any private information like that should only be communicated to moderators by private message, via Moderator_Team link.

Oracles, if you see this, please edit their post if not done already.  @NDesai @ShawnC13 @will13am @Luddite @imm1304 @Rockdaddy22

C'est un forum public. Veuillez supprimer vos informations de carte de crédit dès que possible. Toute information privée comme celle-ci ne doit être communiquée aux modérateurs que par message privé, via ce lien.

Mayor / Maire

@SD08 there should be an @oracle_team account you could tag in times like these, just like the @Moderator_TeamSmiley Happy

>>> ALERT: I am not a moderator. For account or activation assistance, please click here.
Good Citizen / Bon Citoyen

a chaque fois que je demande un service il me niaise pas de service apres vente sur public-mobile ses mon AVIS..attention avant de signe avec eu car il se foute de votre gieule service de **bleep**...

Oracle

@quebec12345 Malheureusement, vous aurez besoin d'une assistance pour les modérateurs. Cliquez sur ce: message aux modérateurs pour envoyer un message privé à l'équipe du modérateur avec votre numéro de téléphone, votre code PIN, et une explication.  Les heures du modérateur sont les suivantes: du lundi au vendredi de 9 h (HE) à 21 h (HE); Samedi - dimanche 9 h (HE) - 19:30 h(HE ). La réponse est généralement dans quelques heures, mais peut prendre 24.

>>> ALERT: I AM NOT A MODERATOR. JE NE SUIS PAS MODERATEUR.
Model Citizen / Citoyen Modèle

I have noticed the following (see image below, circled in red) when you view an image included in a post:

Edited_Screenshot_2018-07-25_Date_on_posted_photos.png

The number format suggests a date stamp.  From the small sample of photos I have viewed (mine and those posted by other community members), 12-29-2014 appears in the same location in all of them.

Is this a software bug or an Easter egg?

Highlighted
Mayor / Maire

I went to my profile to see an image I had posted and I see what indeed appears to be a date stamp and that it seemed to be about right.

For your image I see the same date you mention. Seems to me to be probably date created.

Model Citizen / Citoyen Modèle

I joined Public Mobile in April 2017. I can guarantee that 12-29-2014 is not the date I created that image.

@NDesai, please take a look at your recent post here and click the image you uploaded.  When I click your image, I see 12-29-2014 in the same location.

Edited_Screenshot_2018-07-25_Date_on_posted_photos_NDesai.png

What do you see?

Oracle

@Jorno Yes, i see that 2014 date only when image is clicked directly from the post. It might be a bug, but why would someone need to look at the date and time when one can just look at the post date? 

New Here? - Check out Knowledge Base Articles to learn more about Public Mobile.